PĀRDEVĒJA VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI / VISPĀRĪGIE
NOTEIKUMI UN NOSACĪJUMI B2C
Vispārējie tirdzniecības noteikumi
Principal Elektrik s.r.o. preču pārdošanai, izmantojot
interneta veikalu, kas atrodas pelek.eu ar nosaukumu Principal Elektrik s.r.o.
Saturu
1. Kontaktinformācija
1.1 Interneta veikala operators:
Principal Elektrik s.r.o.
Adrese: Osadní 869/32, 17000
Prāga, Čehija
Reģistrācijas numurs: 03402614
PVN numurs: CZ03402614
Pilnvarotā persona: Sergii Kryvulia
Reģistrācijas tiesa / tirdzniecības
reģistrs: Prāgas pilsētas tiesa Reģistrācijas
numurs: 231166
Veikala adrese: Peteřska nam
2, 11000 Prāga,
(turpmāk saukts „pārdevējs“ vai „mēs“)
Tālrunis: +420774242766
E-pasts: shop@pelek.eu
Klientu apkalpošana: Mēs nodrošinām klientu atbalstu saviem klientiem, zvanot uz iepriekš minēto
tālruņa numuru un e-pastu darba dienās no 9.00 līdz 17.00.
2. Pamattermini
2.1 Šie vispārējie
tirdzniecības noteikumi (turpmāk „VOP“) nosaka
pārdevēja un pircēja savstarpējās tiesības un pienākumus, kas radušies saistībā vai
pamatojoties uz pirkuma līgumu (turpmāk „pirkuma
līgums“)
noslēgtiem starp mums un patērētājiem
vai uzņēmējiem (turpmāk „klients“
vai „jūs“) caur Principal Elektrik s.r.o. uz pelek.eu.
2.2 Interneta veikals. Pārdevēja interneta veikals
(turpmāk „interneta veikals“)
ir pieejams vietnē pelek.eu Principal Elektrik s.r.o.
2.3 Ko jūs varat iegādāties pie mums? Mūsu
interneta veikalā Principal Elektrik
s.r.o. jūs varat iegādāties preces, kuras mēs izstādām un piedāvājam. Ja precei
ir piedāvāta licence, tad arī licence tās izmantošanai.
2.4 Kas tiek uzskatīts par patērētāju? Patērētājs ir jebkura fiziska
persona, kas ārpus savas uzņēmējdarbības vai ārpus patstāvīgas
profesijas ietvara noslēdz pirkuma līgumu ar mums vai citādi juridiski
darbojas (turpmāk „patērētājs“).
Interneta veikals ir paredzēts tikai patērētājiem.
Pārdošana uzņēmumiem nav iespējama.
2.5 Preces ar digitālo saturu. Attiecībā uz līgumiem par preču piegādi ar digitālo
saturu šie VOP attiecīgi piemērojami, ja vien nav noteikts citādi. Digitālais
saturs ir dati, kas izveidoti un nodrošināti digitālā formā.
2.6 Preces ar digitālajiem elementiem. Attiecībā uz
līgumiem par fizisko datu nesēju piegādi, kas kalpo tikai kā nesēji
digitālajiem saturiem, šie VOP attiecīgi piemērojami, ja vien nav noteikts citādi.
Digitālais saturs ir dati, kas izveidoti un nodrošināti digitālā formā.
2.7 Atgriešana elektroierīcēm. S
askaņā ar pienākumiem, kas noteikti 38. pantā likumā 185/2001 Sb. par atkritumiem, ar grozījumiem
turpmākajos noteikumos, mēs informējam klientus, ka vecās elektroierīces var
bez maksas nodot likvidācijai adresē: Kirilovova
181, 739 21 Paskov, .
3. Informācija klientiem pirms pirkuma
līguma noslēgšanas
3.1 Pārdevēja pilnvaras un uzraudzības iestādes. M
ēs esam pilnvaroti pārdot preces saskaņā ar uzņēmējdarbības licenci. Uzņēmējdarbības
uzraudzību veic attiecīgā uzņēmējdarbības iestāde. Uzraudzību
pār personīgajiem datiem veic Datu aizsardzības birojs. Čehijas Tirdzniecības
inspekcija veic uzraudzību saskaņā ar likuma
nr. 634/1992 Sb., par patērētāju aizsardzību.
3.2 Ilustratīvs raksturs. Fotogrāfijas, kuras jūs redzat mūsu mājaslapā,
ir tikai ilustratīvas.
3.3 Papildu izmaksas. Mēs neiekasējam nekādas papildu izmaksas par
telekomunikāciju līdzekļiem (piemēram, ja jūs zvanāt uz mūsu
tālruņa numuru, jūs maksājat tikai savu parasto tālruņa zvana maksu).
3.4 Patērētājiem ir tiesības atteikties no
pirkuma līguma bez iemesla, vismaz 14 dienu laikā, kas sākas ne vēlāk kā no preces saņemšanas dienas (vai
pēdējā produkta, daļējas piegādes vai pēdējā gabala gadījumā, ja līgums attiecas uz
vairākiem gabaliem no vienas pasūtījuma, vai preces piegādi vairākās daļējās
piegādēs vai gabalos). Pārdevējs var nodrošināt ilgāku termiņu. Lai ievērotu
termiņu, pietiek, ja jūs nosūtāt paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu pirms šī termiņa beigām.
3.5 Atteikuma veidlapa. Lai jūs varētu izmantot savu tiesību atteikties no līguma, jums tas jādara
viennozīmīgā veidā, nosūtot uz mūsu e-pastu, tālruni vai adresi, vai arī citā
veidā. Tam jūs varat izmantot pievienoto paraugu atteikuma veidlapai, taču tas nav jūsu pienākums.
3.6 Kad jums nav iespējas atteikties no pirkuma līguma. Klients nav tiesīgs atteikties no šādiem līgumiem:
3.6.1 par preču piegādi, kas tika pielāgota
un/vai izveidota pēc klienta pieprasījuma
vai viņa personai;
3.6.2 par preču piegādi,
kurās cena ir atkarīga no finanšu tirgu svārstībām, kas nav mūsu gribā, kas var notikt atteikuma
termiņa laikā;
3.6.3 par preču piegādi, kas ātri bojājas, kā arī par precēm, kas pēc piegādes neatgriezeniski sajauktas ar citām precēm;
3.6.4 par preču piegādi noslēgtā
iepakojumā, kuru patērētājs ir izņēmis no iepakojuma
un veselības vai higiēnas iemeslu dēļ to nav iespējams
atgriezt pēc tam, kad patērētājs to ir pārkāpis, kas attiecas arī uz skaņas vai attēla ierakstiem un datoru programmām, ja klients ir pārkāpis to oriģinālo iepakojumu;
3.6.5 par naktsmītnēm,
preču transportēšanu, transportlīdzekļa nomu, ēdināšanu vai brīvā laika izmantošanu, ja saskaņā ar līgumu tas jāizpilda noteiktā datumā vai noteiktā periodā;
3.6.6 par laikrakstu, periodisko izdevumu vai žurnālu piegādi, izņemot līgumus par abonēšanu uz to piegādi;
3.6.7 par pakalpojumu sniegšanu, ja tie ir sniegti pilnībā; ja tiek veikta maksas izpilde,
tikai ja tā sākās ar iepriekšēju skaidru patērētāja piekrišanu pirms
atteikuma termiņa beigām un uzņēmējs pirms līguma noslēgšanas
informēja patērētāju, ka sniedzot izpildi izbeidzas tiesības atteikties no līguma;
3.6.8 par steidzamu
remontu vai apkopi, kas jāveic patērētāja norādītajā vietā pēc
viņa skaidras pieprasījuma; tas neattiecas uz citu nekā pieprasīto
remontu veikšanu vai citu preču piegādi, izņemot rezerves daļas, kas nepieciešamas remonta
vai apkopšanas veikšanai;
3.6.9 par digitālā satura piegādi, ja tas netika piegādāts
materiālā nesējā un tika piegādāts ar jūsu iepriekšēju skaidru piekrišanu pirms
atteikuma termiņa beigām un mēs jums pirms pirkuma līguma noslēgšanas paziņojām, ka šādā gadījumā jums nav tiesību atteikties no pirkuma līguma.
3.7 Atgrieztās preces vērtība un ar to saistītās
atgriešanas izmaksas. Tiešie atgriešanas izdevumi ir jūsu pienākums. Ja
atgrieztās preces vērtība pārsniedz 990 Kč (990,01
Kč bez pasta izmaksām), pārdevējs sedz atgriešanas izmaksas.
3.8 Pirkuma cenas atgriešana. Ja jūs
atteiksieties no pirkuma līguma atteikuma termiņā, mēs esam pienākuma atgriezt jums
pirkuma cenu (izņemot papildu izmaksas, ja esat izvēlējušies citu piegādes veidu, nekā vislētākais piedāvātais standarta piegādes veids no pārdevēja), un to
veiksim ar to pašu maksājuma metodi, kāda tika izmantota pirkuma laikā, ja vien mēs nesam vienojušies citādi,
ne vēlāk kā 14 dienu laikā no brīža, kad saņemam atgriezto preci vai mums tiks
uzticami pierādīts tās nosūtīšana. Par šo atgriešanu jums netiks iekasēta maksa. Ja mēs neiegūstam preci atpakaļ, mēs esam tiesīgi jums pirkuma cenu
neatgriezt.
3.9 Adrese atgrieztās
preces nosūtīšanai. Atgriešanas etiķete parasti ir pieejama lietotāja kontā uz
pelek.eu. Ja mēs neesam nodrošinājuši atgriešanas etiķeti, lūdzu, izmantojiet šo adresi, lai nosūtītu
preces: Kirilovova 181, 739 21 Paskov, . Lūdzu, sazinieties ar mums
pa e-pastu shop@pelek.eu
vai pa tālruni
601548120, lai nodrošinātu savas tiesības uz preču atgriešanu un vienotos
par individuālu procedūru.
3.10 Uzdevums. Ja kopā ar precēm
klientam tiek sniegts uzdevums, uzdevuma līgums starp mums un klientu
tiek noslēgts ar nosacījumu, ka, ja klients vai mēs atteiksimies no pirkuma līguma,
uzdevuma līgums attiecībā uz šādu uzdevumu zaudē spēku un klients ir mums pienākums kopā ar precēm atgriezt arī sniegto uzdevumu.
4. Pirkuma līguma noslēgšanas process
4.1 Pasūtījuma izveide. Klients var
izvēlēties vienu vai vairākas preces, ievietojot tās virtuālajā iepirkumu grozā,
kur klients var apskatīt izvēlētās preces, mainīt to skaitu vai tās
noņemt no iepirkumu groza. Nospiežot pogu „Kase”, klients tiek aicināts
ievadīt informāciju par piegādi un izvēlēties maksājuma veidu. Pirms pasūtījuma
pabeigšanas klientam tiek dota iespēja pārbaudīt un mainīt datus, kurus viņš
ievadījis pasūtījumā, kā arī klienta datus. Nospiežot pogu „Pasūtījums, kas saistīts ar maksājumu“, tiek
pabeigts pasūtījuma process un noslēgts pirkuma līgums.
4.2 VOP apstiprināšana. Nosūtot pasūtījumu,
jūs apstiprināt, ka esat iepazinies un piekrītat šiem VOP un mūsu datu
apstrādes principiem.
4.3 Likumīgā pārstāvja piekrišana nepilngadīgā
klienta gadījumā. Ja mūsu interneta veikalā iepērkas nepilngadīgs klients,
tad ir nepieciešama iepriekšēja viņa likumīgā pārstāvja piekrišana.
4.4 Preču īpašības. Klientam ir pienākums
pirms pasūtījuma pabeigšanas iepazīties ar preču īpašībām, veidu un ieteicamo
lietošanas veidu. Veicot pasūtījumu, klients apstiprina, ka ir iepazinies ar
šiem datiem un ka viņš tos saprot.
4.5 Pasūtījuma apstiprināšana. Pārdevējs
apstiprina klienta pasūtījuma saņemšanu, nosūtot klientam pasūtījuma
apstiprinājumu pa e-pastu. Šis pasūtījuma apstiprinājums kalpo tikai, lai informētu
klientu, ka pasūtījums ir saņemts un tiks izpildīts, ne vēlāk kā 2
darba dienu laikā pēc pasūtījuma veikšanas. Pirkuma līgums jau
ir noslēgts brīdī, kad nospiežat pogu „Pasūtījums
saistīts ar maksājumu”.
4.6 Līguma valoda. Līguma valoda ir čehu valoda.
4.7 Pienākumi, kas izriet no pirkuma līguma. Noslēdzot
pirkuma līgumu, mēs apņemamies nodot iegādātās preces un ļaut jums iegūt
īpašuma tiesības uz precēm. Jūs, noslēdzot pirkuma līgumu, apņematies pieņemt preces
un samaksāt mums preču cenu.
4.8 VOP un atteikuma veidlapas kopija. Klients saņems noslēgtā pirkuma līguma kopiju, t.i., aktuālo
šī VOP tekstu. Patērētājs klients arī saņems atteikuma veidlapu
pirkuma līgumam likumā noteiktajā termiņā.
5. Preču cena un maksājuma veidi
5.1 Cena. Visas preču cenas ir norādītas Čehijas kronās (Kč) un
ir norādītas ar PVN.
5.2 Maksājuma iespējas. Maksājuma veidi
par preču cenu un iespējamās izmaksas, kas saistītas ar preču piegādi, ir pieejami arī pārdevēja apraksta lapā. Mēs paturam tiesības katrā gadījumā nepiedāvāt
daļēju maksājuma veidu preces klientam. Klients var izvēlēties:
5.2.1 PayPal (Klients
tiek novirzīts uz PayPal, kur viņš samaksā pirkuma cenu no sava PayPal konta saskaņā ar
PayPal lietošanas noteikumiem, kas pieejami https://www.paypal.com)
5.2.2 Maksājums ar karti
5.2.3 Bankas pārskaitījums vai
nekavējošs bankas pārskaitījums
5.2.4 Apple Pay, Google Pay
5.3 Nerealizējama preču cena. Ja tiek
parādīta nereāla cena 0 Kč vērtībā vai tiek parādīta ļoti netirgus cena, kad
netirgus cena tiek uzskatīta par cenu, kas ir zem mūsu iepirkuma cenas, mēs paturam tiesības šo preci noņemt no jūsu veikta piedāvājuma par pirkuma līguma noslēgšanu. Par to jūs tiksiet informēts uz jūsu e-pastu.
5.4 Rēķina forma. Mēs vienojamies, ka rēķini tiks nosūtīti
elektroniski uz jūsu e-pastu.
5.5 Pilnīga pirkuma cenas apmaksa. Mēs paturam
tiesības pieprasīt īpašumtiesības uz precēm līdz pilnīgai pirkuma cenas apmaksai
saskaņā ar attiecīgo pirkuma līgumu.
6. Preču piegāde un izpildes vieta
6.1 Preču piegāde. Preces tiks piegādātas
piegādes laikā, kas norādīts attiecīgā veida precēm. Mēs vienmēr apņemamies piegādāt
ne vēlāk kā 30 dienu laikā. Par jebkādām izmaiņām piegādes laikā
mēs vienmēr jūs informēsim.
Kopā ar pirkuma cenu jums ir jāmaksā arī iespējamās izmaksas, kas saistītas
ar preču iepakošanu un piegādi saskaņā ar vienošanos, kā arī piemaksa par izvēlēto maksājuma
veidu. Ja vien nav skaidri norādīts citādi, pirkuma cena ietver arī izmaksas
saistītas ar preču piegādi. Pirms pirkuma līguma noslēgšanas jūs tiksiet informēts par
galīgo cenu, kas ietver iepakošanas un transportēšanas izmaksas.
6.2 Piegādes adrese. Preces tiek piegādātas uz adresi, kuru klients norādījis
pasūtījumā.
6.3 Piegādes veids. Klients var izvēlēties
preču piegādes veidu uz jebkuru adresi, kas norādīta pasūtījumā.
6.4 Atkārtota piegāde un ar to saistītās izmaksas.
Ja jūsu dēļ ir nepieciešams preces piegādāt atkārtoti
vai citā veidā, nekā norādīts pasūtījumā, jums ir jāmaksā izmaksas
saistītas ar atkārtotu preču piegādi, vai izmaksas, kas saistītas ar citu piegādes veidu.
6.5 Preces pieņemšana. Preces pieņemšanas brīdī
pārnāk uz klientu risks par bojājumiem un nejaušu
kvalitātes pasliktināšanos iegādātajām precēm. Ja klients saņem preces no pārvadātāja,
risks
nejaušas iznīcināšanas un nejaušas kvalitātes pasliktināšanās iegādātajām precēm pāriet uz klientu
brīdī, kad viņam ir ļauts rīkoties ar precēm, ne agrāk kā
norādītajā piegādes laikā.
6.6 Klienta pienākums pieņemot preces. Piekļūstot
precēm, jums ir pienākums tās pārbaudīt un pārliecināties par to īpašībām
(īpaši, vai esat saņēmis pareizo preču veidu, vai precēm ir noteiktā kvalitāte,
vai precēm savā iepakojumā ir viss, kas saskaņā ar instrukcijām tam jābūt). Ja
sūtījumā ir redzami bojājumi, klients ir pienākums tādu sūtījumu
nepieņemt no pārvadātāja. Mēs neuzņemamies atbildību par bojājumiem, ko nodarījis pārvadātājs,
vai par preču novēlotu piegādi, neatkarīgi no tā, kāda ir bijusi kavēšanās.
6.7 Boja, kas var rasties pārdevējam
nepieņemot preces. Ja klients patērētājs nepieņem preces piegādes laikā
pārvadātājam, preces tiek atgrieztas Pārdevējam un tajā pašā laikā klients
patērētājs neatteiksies no pirkuma līguma 14 dienu laikā no neizdevīgas piegādes
preces, pārdevējs ir tiesīgs pieprasīt no klienta izmaksas, ko pārvadātājs iekasējis
par preču piegādi atpakaļ pārdevējam. Šīs izmaksas ir pārdevējam
zaudējumi, kas radušies, pārkāpjot klienta likumiskos pienākumus.
7. Tiesības uz defektīvu izpildi
7.1 Defektīva izpilde. Šī VOP daļa tiek izmantota
tiesību un pienākumu regulēšanai, kad tiek izvirzītas tiesības uz defektīvu izpildi preču pārdošanā
starp mums kā pārdevēju un klientu kā pircēju.
7.2 Kad reklamēt defektīvas preces. Jums ir pienākums
mums norādīt defektus (reklamēt tos) bez liekas kavēšanās pēc tam, kad defekts ir parādījies. Pretējā gadījumā tiesa jums nepiešķirs tiesības uz defektīvu
izpildi. Jums ir tiesības norādīt defektu, kas rodas patēriņa precēm, 24 mēnešu laikā no šādu preču saņemšanas.
Tas neattiecas uz precēm, kurām uz iepakojuma, etiķetes, pievienotajā instrukcijā
vai reklāmā saskaņā ar citiem likumdošanas aktiem ir norādīts periods, kurā var izmantot preces. Šeit tiek piemēroti noteikumi par kvalitātes garantiju
(līguma garantija).
7.3 Kas notiks pēc 24 mēnešu beigām? Pēc
24 mēnešu beigu termiņa nav iespējams vairs norādīt preču defektus. Ja tas ir iespējams attiecīgajām
precēm, šis termiņš tiek pagarināts par laiku, kad jūs nevarējāt izmantot preces,
jo tās bija pamatotas reklamācijas procesā. Pat ja mēs cenšamies izpildīt
reklamācijas vienmēr jūsu apmierinātībai, ar dažām precēm ir jāizturas saskaņā ar
norādījumiem, kas norādīti uz iepakojuma/etiķetes/pievienotajā informācijā – pretējā gadījumā tās
tiks bojātas.
7.4 Līguma garantija. Ja attiecīgajām
precēm tika garantēta brīvprātīga līguma garantija, kas ir ilgāka par 24 mēnešiem no preču saņemšanas,
jūs varēsiet norādīt defektus preču laikā. Laiks tiek pagarināts par laiku,
kad jūs nevarējāt izmantot preces, jo tās bija pamatotas reklamācijas procesā.
7.5 Pieņēmums, ka preces ir defektīvas. Ja
defekts parādās 12 mēnešu laikā no preču saņemšanas, tiek uzskatīts, ka preces bija
defektīvas jau pieņemšanas brīdī, ja vien mēs neapliecinām pretējo.
7.6 Par kādiem defektiem mēs neuzņemamies atbildību? Mēs neuzņemamies
atbildību par defektiem šādos gadījumos: 7.6.1 ja defekts ir uz precēm pieņemšanas brīdī un par
šādu defektu ir noteikta atlaide no pirkuma cenas,
7.6.2 defekts radies
uz precēm, nodiluma dēļ, ko izraisījusi parasta lietošana, vai tas izriet no preču rakstura,
7.6.3 ja tas ir izraisījis jūs un radies nepareizas uzglabāšanas, nepareizas
apkalpošanas, jūsu iejaukšanās vai mehāniskā
bojājuma dēļ, kas notiek apstākļos, kas neatbilst temperatūrai,
putekļainībai, mitrumam, citiem vides faktoriem un ir tieši noteikts mums vai ražotājam
(parasti uz pievienotā informatīvā lapa / etiķetes), vai tas izriet no
likumdošanas aktiem,
7.6.4 preces, kas ir pielāgotas klienta
un defekts radies šīs pielāgošanas dēļ,
7.6.5 preču lietošana
apstākļos, kas neatbilst temperatūrai, putekļainībai, mitrumam,
ķīmiskajiem un mehāniskajiem vides faktoriem, kas ir tieši noteikti pārdevēja vai
ražotāja, vai tas izriet no likumdošanas aktiem,
7.6.6 defekts radies ārēju
notikumu dēļ, kas nav mūsu ietekmē (piemēram, dabas katastrofa).
7.7 Ko man darīt, lai izmantotu preču defektus? Lai
izmantotu tiesības uz preču defektiem, lūdzu, sazinieties ar mums, izmantojot lietotāja
kontu uz pelek.eu, pamatojoties uz to, mēs ar jums sazināsimies un vienosimies par tālāko
procedūru. Alternatīvi, lūdzu, sazinieties ar mums tieši uz mūsu e-pasta adresi.
7.8 Apstiprinājums par reklamācijas saņemšanu. Pēc ziņojuma nosūtīšanas
par jūsu tiesību uz reklamāciju izmantošanu mēs sazināsimies ar jums 2 darba dienu laikā.
Par reklamācijas izmantošanas brīdi tiek uzskatīts brīdis, kad mēs saņemam datus par
reklamācijas izmantošanu preces.
7.9 Reklamēto preču atgriešana pārdevējam. Preces
jāatgriež pilnīgas, nebojātas (izņemot reklamēto defektu), ideālā gadījumā
oriģinālajā nebojātajā iepakojumā, lai mēs varētu ievērot pareizās
higiēnas procedūras. Lai novērstu defektu, mēs uzņemamies preču izmaksas.
Mēs ar jums sazināsimies, lai vienotos par tālāko procedūru.
7.10 Apstiprinājums. Pēc reklamēto
preču saņemšanas jums tiks nosūtīts apstiprinājums par reklamācijas saņemšanu un tās saturu uz jūsu
norādīto e-pasta adresi.
8. Reklamācijas izskatīšanas un izbeigšanas
veidi
8.1 Kas ietekmēs manas iespējas. Jums būs
tiesības pieprasīt radītā defekta novēršanu.
Atbilstoši savai izvēlei jūs varat izvēlēties:
8.1.1 preces remontu; 8.1.2 jaunas preces piegādi; vai
8.1.3 trūkstošās daļas piegādi.
No jūsu puses tas nedrīkst būt
nepamatots pieprasījums. Ja preces remonts mums radīs ievērojamas
grūtības vai tas nebūs pamatots pieprasījums attiecībā uz preces vērtību un defekta
nopietnību, mēs jums to paziņosim. Tāpat mēs rīkosimies, ja novērtēsim jūsu pieprasījumu
par jaunas preces piegādi kā nepamatotu attiecībā uz preces defektu vai vērtību.
8.2 Ja tas būs būtisks pirkuma līguma pārkāpums. Ja defekts būs būtisks
pirkuma līguma pārkāpums, jums būs tiesības
atteikties no pirkuma līguma vai pieprasīt
pamatotu atlaidi no pirkuma cenas precēm.
8.3 Kad būs iespējams pieprasīt pirkuma cenas atgriešanu? Dažās situācijās būs iespējams atteikties no pirkuma līguma un pieprasīt pirkuma
cenas atgriešanu. Tas nebūs iespējams situācijā, kad preces defekts nebūs būtisks. Kādas būs
situācijas, kad jūs varat atteikties no pirkuma līguma un pieprasīt pirkuma cenas atgriešanu:
8.3.1 mēs atsakāmies novērst preces defektu
vai mēs šo defektu neesam novērsuši saprātīgā termiņā;
8.3.2 no
mūsu paziņojuma vai citas apkārtējās situācijas būs skaidrs, ka defekts netiks novērsts
sapratīgā laikā vai bez ievērojamām grūtībām pircējam;
8.3.3 preces defekts parādās
atkārtoti; vai
8.3.4 tas ir būtisks pirkuma līguma pārkāpums.
8.4 Kad vēl būs iespējams pieprasīt pamatotu atlaidi
no pirkuma cenas? Dažās situācijās jūs varēsiet pieprasīt pamatotu
atlaidi no pirkuma cenas. Tas nebūs iespējams situācijā, kad preces defekts nebūs būtisks.
Kādas būs situācijas, kad jūs varat pieprasīt pamatotu atlaidi no pirkuma cenas?
8.4.1 mēs atsakāmies novērst preces defektu
vai mēs šo defektu neesam novērsuši saprātīgā termiņā;
8.4.2 no mūsu
paziņojuma vai citas apkārtējās situācijas būs skaidrs, ka defekts netiks novērsts saprātīgā laikā vai bez ievērojamām grūtībām pircējam;
8.4.3 preces defekts parādās
atkārtoti; vai
8.4.4 tas ir būtisks pirkuma līguma pārkāpums.
8.5 Jūs mums paziņojat, kādā veidā izskatīt reklamāciju. Jums
ir pienākums mums paziņot, kādas tiesības uz defektīvu izpildi jūs esat izvēlējušies, un to
paziņojot par defektu vai bez liekas kavēšanās pēc defekta paziņošanas. Veikto izvēli
jūs nevarat mainīt bez mūsu piekrišanas; tas neattiecas uz gadījumiem, kad jūs pieprasāt
defekta novēršanu, kas izrādās neizlabojama.
8.6 Oriģinālo preču atgriešana. Izskatot
reklamāciju, piegādājot jaunas preces, jums ir pienākums atgriezt mums sākotnēji piegādātās
preces (ja vien mēs neesam vienojušies citādi). Jaunu preču piegādi klients nevar pieprasīt (un
viņš nevar arī atteikties no pirkuma līguma), ja viņš nevar atgriezt preces tajā stāvoklī, kādā tās saņēma. Tas neattiecas, ja jūs esat izmantojuši preces pirms defekta atklāšanas
vai stāvokļa izmaiņas notika defekta noteikšanas laikā. Tāpat arī gadījumā, ja bez jūsu
vainas nav iespējams atgriezt preces oriģinālajā stāvoklī.
8.7 Kad tiks noslēgts reklamācijas
process? Reklamācijas process tiek noslēgts 3 nedēļu laikā no tiesību uz defektiem izmantošanas, ja vien mēs neesam vienojušies citādi.
8.8 Reklamācijas izbeigšana. Ja reklamētās preces tika nosūtītas mums reklamācijai
pārvadātāja, tās tiks automātiski nosūtītas uz jūsu adresi pēc izskatīšanas
kopā ar apstiprinājumu par datumu un izskatīšanas veidu
reklamācijai, tostarp apstiprinājumu par veikto labojumu un reklamācijas ilgumu,
ja nepieciešams, arī pamatojumu reklamācijas noraidīšanai.
8.9 Pienākums pieņemot reklamētās preces.
Jums ir arī pienākums pieņemot pārbaudīt reklamēto
preču pilnīgumu, īpaši, ka sūtījums ar precēm satur visu, kas tam jābūt. Vēlākām
iebildēm vairs netiks pievērsta uzmanība.
9. Personas datu aizsardzība
9.1 Personas datu apstrādes principi. Vairāk
informācijas par to, kādus personas datus mēs apstrādājam, kādā veidā, kādam
nolūkam un cik ilgi tie tiek apstrādāti, jūs varat atrast mūsu personas datu apstrādes
principos.
10. Nepārvarama vara
10.1 Kas ir nepārvarama vara. Nepārvarama vara tiek uzskatīta par
jebkuru šķērsli, kas radies neatkarīgi no mūsu gribas un traucē tās pienākumu izpildi, ja nav saprātīgi
pieņemams, ka mēs varētu novērst šo šķērsli vai tā sekas, pārvarēt
vai paredzēt. Atbildības izslēgšanas
efekti ir ierobežoti tikai uz laiku, kamēr pastāv šķērslis, ar kuru saistīti šie efekti.
11. Alternatīva strīdu risināšana
11.1 Mediācija. Par patērētāju strīdu risināšanu, kas izriet no pirkuma līguma, ir atbildīga Čehijas Tirdzniecības
inspekcija, kas atrodas Štěpánská 567/15, 120 00 Prāga 2, reģistrācijas numurs: 000 20 869,
interneta adrese: https://adr.coi.cz/cs. Tiešsaistes strīdu risināšanas platformu
var atrast interneta adresē https://ec.europa.eu/consumers/odr
un to var izmantot, lai risinātu strīdus starp pārdevēju un klientu, kas izriet no pirkuma līguma.
11.2 Eiropas patērētāju centrs Čehijā. Eiropas
patērētāju centrs Čehijas Republika, kas atrodas Štěpánská 567/15, 120 00
Prāga 2, interneta adrese: https://evropskyspotrebitel.cz
ir kontaktpunkts saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regulu (ES) Nr. 524/2013 no 21.
maija 2013. gada par tiešsaistes patērētāju strīdu risināšanu un par Regulas (ES) Nr.
2006/2004 un Direktīvas 2009/22/ES grozīšanu (regula par tiešsaistes patērētāju strīdu risināšanu).
11.3 Sūdzības. Pirms uzsākat
mēdiju strīdu risināšanu, mēs iesakām sazināties ar mūsu e-pasta adresi shop@pelek.eu. Mēs vienmēr vispirms cenšamies risināt radušos
strīdu miermīlīgi. Jūsu sūdzības
tiks izskatītas ne vēlāk kā 2
darba dienu laikā (48 stundas, šis laiks var tikt pagarināts par brīvdienām un
valsts svētkiem, kas ir ierasti Čehijas Republikā).
12. Noslēguma daļa, tostarp
lēmuma tiesības un tiesu jurisdikcija
12.1 Saistība ievērot patērētāju tiesības. Ja
kāds no šiem VOP noteikumiem ir pretrunā ar likumdošanas aktiem par patērētāju aizsardzību, likums ir prioritārs un mēs apņemamies to ievērot.
12.2 Neatbilstoši vai neefektīvi VOP noteikumi. Ja
kāds no VOP noteikumiem ir neefektīvs vai neefektīvs, vai tas kļūst par tādu, tad
tā vietā, lai neefektīviem noteikumiem stājas spēkā noteikumi, kuru jēga ir pēc iespējas tuvāka neefektīvajiem
noteikumiem. Neefektivitāte vai neefektivitāte viena
noteikuma neietekmē citu noteikumu spēkā esamību.
12.3 Likuma kārtība. Ja pastāv
starptautisks elements, mēs vienojamies, ka mūsu juridiskās attiecības tiks regulētas saskaņā ar Čehijas Republikas likumiem, izslēdzot visus kolīzijas normu noteikumus, kas
norāda uz citu juridisko kārtību. Šī tiesību izvēle nedrīkst atņemt patērētājam aizsardzību, ko viņam sniedz attiecīgo valstu likumu noteikumi. Līguma puses vienojas, ka
izslēdz starptautisko preču pirkuma līgumu konvenciju.
Saskaņā ar 6. panta 2. punktu Romas I regulā vienmēr tiks piemēroti obligātie noteikumi,
kuri būtu piemērojami bez šī punkta.
12.4 Strīdi un tiesu jurisdikcija. Līguma
puses vienojas, ka strīdu risināšanai no pirkuma līguma, kurā ir
starptautisks elements, vienmēr būs kompetentās tiesas saskaņā ar mūsu adresi. Tas neietekmē
patērētāju tiesības saskaņā ar īpašiem likumdošanas aktiem.
12.5 Ja mēs vienojamies par atšķirīgiem nosacījumiem pirkuma līguma noslēgšanai. VOP noteikumi ir neatņemama pirkuma līguma sastāvdaļa.
Atšķirīgi noteikumi no VOP var tikt vienoti pirkuma līgumā. Atšķirīgi noteikumi
pirkuma līgumā ir prioritāri pār VOP noteikumiem.
12.6 VOP izlasīšanas nepieciešamība pirkuma
līguma noslēgšanai. VOP izlasīšana ir brīvprātīga, bet bez to izlasīšanas, diemžēl,
nav iespējams noslēgt pirkuma līgumu.
12.7 VOP spēkā esamība. Šie VOP ir spēkā no 01.01.2024 un atceļ iepriekšējo tirdzniecības nosacījumu spēkā esamību.